Ben suan 23 haftaligim hep ozele gittim 22nci haftamda erken dogumum basladi doktorumu aradim agrim var geleyim mi diye soracaktım acmadi geri donus yapmadi esim beni devlet hastanesine goturdu yatisimi verdiler dogum baslamis dediler biz doktorumu yine aradik yine acmadi adi ozel sadece parayi alirken iyide sonra ilgilenen eden yok bir daha goturmem seni o doktora dedi esim simdi yana done hastane ariyoruz eger erken dogum olmazsa sezaryen yapabilecek hastane bakiyoruz