Noname35 vallahi çok zor süreçler atlatmışsınız çok geçmiş olsun canım ben daha 1 aylık anneyim başıma benimde neler gelmediki, dikişlerim daha geçmedi yanlış dikilmiş kocaman bi delik ne akıntım bitti ne kanamam herşey aynı şimdiye azalması gerekiyormuş, kontrole gittiğimde vajinanın girişinin tamamen yanlış dikildiğini öğrendim, ne ilişkiye girebilirsin dedi nede artık normal doğum olur dedi, doktor dalga geçer gibi bir daha bebek düşünüyormusun dedi tabiki dedim normal yapamazsın ama sezaryen olur dedi ben şokkk tabi , ilişki içinde tekrar ameliyat olcakmışım 6 ay kadar sonra vajina açılıp tekrar dikilcekmiş başıma daha neler gelecekti bilmiyorum doğumumu uzman yaptı bide, ebeler yapsa daha iyiymiş, doğumuma gelecek olursak aynı sizin başınıza gelen gibi attılar bi odaya gelen giden parmakladı iki gün suni sancı çektim, benimde suyum fazla diye yatırdılar ne açılmam ne sancım hiç bişeyim yoktu, yatırdıkları gibi nst ye bağladılar ve asla kıpırdama dediler tuvalet ihyiyacım geliyodu sürekli suyum akıyordu yapış yapış oldum gelen giden hala yoktu, umarım en son iyice bağırmaya başladım hemşireler kızarak geldi ne bağırıyorsun diye tuvalete gitmem lazım dedim altına yap makineye sök çıkar yapamayız dediler altıma yapamam dedim yapcak bişey yok diyip gittiler ve maalesef yaptım üstüne bide defalarca kustum çarşafı değiştirin dedim koskoca şehir hastanesinde çarşaf kalmamış yok dediler, gelip pis çarşafı söküp götürdü. Benide deri doğum yatağında bıraktı altımda hiç bişey yok benim altım kanadıkça su aktıkça koltuga yapıştım ben heryerim maf oldu çığlık atıyorum kimse bakmıyor bile en son çıkarın beni bu hastaneden dedim, açılmam varmış ölürsünüz dediler ölelim dedim imza bile verdim ambulans dahi ayarlamamışlar git ne halin varsa gör dedikleri için eşim çıkarttırmadı , daha neler neler olduda bu bir kısmı öldüm dirildim resmen Allah kimseyi bunların eline düşürmesin insafsızlar, bebeğime yapılanlar daha ayrı zaten tıpkı sizin gibi çıplak bırakmışlar yavrumu kan içinde silinmemiş bile sütümde gelmedi iki gün hiç bişey vermediler mama koymuştum her ihtimale karşı verdirmediler, en son 3. Gün sarılık oldu bebeğim şükürler olsunki yatış derecesi değildi ama evde mama verdik toparladı, ¾ güne sütümde geldi eve çıkınca biraz kendime geldim, ilk doğumum bu kadar travmalı geçmesi psikolojimi maf etti 😔