Gzm23 hem özele hem devlete gidiyorum .1ay özel 1ay devlette kontrol . Devlette çocuğu göstermiyorlar bakıyor ediyor durumunu söylüyor hadi bitti , hasta gibi hissediyorum kendimi. Özelde gidip görüyorum .doğumu da devlette düşünüyorum üniversite hastanesinde.1geceligine en az 4binden başlıyor ozellerde