Gzm23 neden özeli tavsiye ederim, her devlet hastanesi aynı değil bölgeden bölgeye farklılıklar gösteriyor. O özel ve sancılı süreci şahsen yanımda başka bir hasta ve yakını varken yaşamak istemiyorum. Lahusasın, duygusalsın, anne olmuşsun bebeğine belki daha kendin bakamıyorsun.. özeller bu yüzden çok avantajlı. gece birde bile oda temizliğine geliyor çalışanlar, bir seslenişinde hemşire başında çok ilgililer. Bence her anne o ilgiyi hak ediyor ne kadar özelde olsa.. insan kendini rahat hissediyor. Oda da eşinle veya annenle yalnızsın sana özel bir oda bildiğin. Temiz ortam bile insanın kendini iyi hissetmesine yetiyor bence. Rabbim herkese güzel hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah.