tugbaacng Banumut ben de hem çok heyecanlıyım hem de çok korkuyorum canım biraz tatlı galiba.. bir de nasıl bir acı olduğunu bilmemek de insanı korkutuyor tabi
Banumut tugbaacng evet iki şekilde de normal , sezaryan yaşayınca görücez nasıl olduğunu Rabbim hepimize kolaylığını versin inşallah 🙏
tugbaacng papatya981 bebeğiniz normal doğum pozisyonunu aldıysa, ayaklarıyla bastırıyordur muhtemelen göğsünüze..
Talhaaam tugbaacng ben geçen hafta çarşamba gittim hafif sancım çıkmıştı doktorum öyle dedi ama alttan felan bakılmadım zaten 1 cm açılmam vardı bakalım bu hafta ne olcak ama ağrılarım var ara ara
tugbaacng seri4270 bugüne kadar en fazla aşı olup kan verdim. Kırık,çıkıpım bile yok.. Ameliyatla ilgili her şey beni çok geriyor. Ailemden biri bile ameliyat olcak olsa kendim olcakmış gibi korkuyorum.. bakalım nasıl bir doğum olucak 🥲😂
seri4270 tugbaacng inanki Bende aynıydım bir de panik atak var hepsinden korkardım ufak ağrım olsa bile sanki Dünyanın sonuymuş gibi ağlardım felan ama annelik başka Rabbim bir cesaret veriyor herşey olup bitiyor 🌸
clkklc tugbaacng bebeğimin başı normal doğum için uygun fakat omuz ve bel çevresi küçük bir ihtimal de olsa “omuz takılması” durumu yaratabilirmiş çünkü biraz tombuluz bu yüzden sezaryene döndük.
tugbaacng Talhaaam benim karnımda veya belimde ağrı yok. Ama vajinamda inanılmaz bir baskı ve acı var. Geçen perşembe sancım çıkmamıştı bakalım bu hafta nasıl olucak. Sancı olmadığı için açıklığa da bakılmamıştı..
Talhaaam tugbaacng karnım belim ve aşağı baskı arada bi öyle bi vuruyoki aşağı çığlık atıyorum bende Allahım bu gece sancılarım gelsin doğurayım🙏😂 çünkü oğlumda suni sancıyla doğum yaptım korkuyorum
Snb tugbaacng tugbaacng teşekkür ederim darısı sizin başınıza inşallah sağ salim kucağınıza alasınız ☺️
tugbaacng Serenkrglmz 99dan sonrası çok hızlı geçti benim için. İlk zamanlar bulantılar yüzünden çekilmiyordu.. gerçi şimdi düşündüğümde 9 ay nasıl geçti diyorum..🥲
Imasleeper Aysegul3418 hiç korkum yok inanır mısın bi an önce doğuma girmek istiyorum artık hamilelik beni bitirdi :(