Snb tugbaacng tugbaacng teşekkür ederim darısı sizin başınıza inşallah sağ salim kucağınıza alasınız ☺️
papatya981 tugbaacng bende 37+4 oldum göğüs kafesime baskı yapıyor suan uyuyamıyorum hafif hafif catimda aci hissediyorum ve hem heyecanlıyım hem çok korkuyorum😥
tugbaacng papatya981 aynı şeyleri hissediyoruz. Böyle can yaktığında içimden doğursam da rahatlasam diyorum, sonra canımı bi yakıyor doğum korkusu geliyor hemen..
papatya981 tugbaacng ayneeeeen az önce eşime dedim yeter artık dogursamda kurtulsam 😔 Rabbim isteyen herkese öncelikle nasip etsin bu aya kadar iyiydim bugün boyk3 göğüs kafesime ağrı girdi gecmiyor çok acıtıyor canimi ne yapayım
SerraveAnnesii tugbaacng Anladım canım bende inşallah kendi sancımla doğururum da 41 kadar beklemem diyorum bakalım hayırlısı
Banumut Normalde son 13 gün ama cumartesi günü sezeryan olma ihtimalim yüksek heycan korku karışık duygular 😊🌸
tugbaacng Banumut ben de hem çok heyecanlıyım hem de çok korkuyorum canım biraz tatlı galiba.. bir de nasıl bir acı olduğunu bilmemek de insanı korkutuyor tabi
tugbaacng seri4270 bugüne kadar en fazla aşı olup kan verdim. Kırık,çıkıpım bile yok.. Ameliyatla ilgili her şey beni çok geriyor. Ailemden biri bile ameliyat olcak olsa kendim olcakmış gibi korkuyorum.. bakalım nasıl bir doğum olucak 🥲😂
tugbaacng papatya981 bebeğiniz normal doğum pozisyonunu aldıysa, ayaklarıyla bastırıyordur muhtemelen göğsünüze..