seri4270 tugbaacng 37+0 son bir hafta 🥰sizde korkmayın Rabbim bir kolaylığını verir dayanamazsanız sezeryana alırlar zaten
tugbaacng duygu0607 sağlıcakla gelsinler.. benim de son 15, 15 gün içinde kendi gelmezse suni sancıyla doğuma alacak doktorum..
Efraimmm Minnakkurabiyeveannesi27 yakınız o zmn senle 38+3um ne durumdasın karnın düştüm u yoksa sancin filan kasilman varmı bende hiç biri yok o yüzden soruyorum bizimki gelmicek gibi duruyor 🤣🤣🤣