Başlık çok ponçik oldu ama içerik öyle olmayacak. 35. Haftadan sonrası çok zorladı beni. 37+4e girdim, az önce vajinama sanki bıçak saplandı..oturdugum yerden zıpladım ayağa kalktım acısından. Yaklaşan doğum korkusu.. Ayy Allah’ım hayırlısını ver hepimize.. 😔 benim gibi doğum yapmaktan korkan var mı? Bu anlık acılar bile canımı yaktığı için sancı nasıl olucak diye endişeleniyorum..