pusatmom35 Kızlar hastaneden çıkarken bebeğimi pusete koyacağım. Puset örtüsü müslin örtü bile örtebilirim pusetin üstüne ama minderi gerekli mi ? Bebeğim nisan sonu Mayıs başı doğacak altına battaniye de koyamam sıcak diye. Fikir verirseniz sevinirim.
Sumiire pusatmom35 ☺️☺️ aynı haftadayız sanırım bende bunu merak ediyorum gerek yok bence bende üstüne bi müslin örterim diye düşündüm bu seneye kadar puset örtüsü minderimi vardı yeni moda çıktı eğer için rahat etmiyorsa al ama az para değil onlarda
Nurcanatila6 pusatmom35 denedim aldık ve gereksizmis 😁 minderi özellikle puset içi yeterli geldi minderi koyunca daraltti bebeği sıkıştırdı küçücük etti valla 😁
Funday35 pusatmom35 pusetlerin içinde destek minderi oluyor ama ince oluyor ben o yüzden aldım minderle örtü canım minder alsan iyi olur bence senin için
Bryunetka pusatmom35 Gerekli mi gereksiz mi kişiye göre değişebilir ama iç örtünün gerekli olduğunu düşünüyorum. Temiz dursun kirlenmesin diye. Daha kullanamadık bakalım ama çevremde kullanan bi kaç kişi biliyorum. Puset temiz kalıyor demişlerdi. Ama onun yerine içine ince minder atanda vardı. Fotoğraf paylaştım Belki fikir olur 💐 Sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza 🤗
Villanelle Pusetlerin içinde destek minderleri zaten oluyor diye biliyorum. Bizimkinde var yani. Örtü de almadım gerek yok bence https://ty.gl/8rzvwva4bn Şu şekilde tulum aldım, içine koyup getiririm. Olmadı battaniyeye sarıp getirilir yani
Nurcanatila6 Villanelle aynen bizde sonradan tamamen puseti boşaltıp tulum giydirdim sonra da dışarı çıkınca üstüne muslin örtü örttuk o kadar
pusatmom35 Villanelle kendinden minderi yok ama yumuşak süngerli yapıda yani. Tulum hiç almadim yaz bebeği olduğu icin
pusatmom35 Sumiire valla 90 -100 tl sadece puset minderi yani . Bide puset çok da kullanilmiyo gereksiz yere para harcamak istemiyorum hic. Valla eskiden hic bisey yokmus annelerimiz bizleri iyi büyütmüş diyorum gerçekten en küçük ayrıntısına kadar düşünüyoruz şimdi 😄 Bende müslin bez örterim o zaman teşekkür ederim. 33. Haftadayım bu arada ☺️
pusatmom35 Nurcanatila6 deneyimli anne☺️ 😄 Teşekkür ederim boşuna para vermek istemiyorum gerçekten hiç birşeye
pusatmom35 Funday35 pusetin içinde yumuşak bir sünger var dediğiniz destek minderi mi bilmiyorum ama demek ki o 😄 gereksiz diyenler de olmuş. Hiç bişeye gereksiz para vermek istemiyorum böyle pahalı zamanda
Sumiire pusatmom35 ben sadece carsafı oluyo ya alırsam onu alırım hastaneden vs gelince at makineye yıkansın minderi gereksiz bebek kadar oluyo zaten bebeği nereye yatırcan ne anlamı kaldı pusetin hergün kullanmıyoruz zaten ilk zamanlar zırt pırt gezöeyede gidemiyosun 😏 aynı haftadayız 33+3 ☺️☺️
pusatmom35 Bryunetka içine müslin örtü koyabilirim yada dediğiniz gibi ince minder bisey de koyabilirim 20 tl ya bile minderler var. Teşekkür ederim fikriniz için☺️ fotoğrafı göremedim ama
pusatmom35 Merveomer34 Almıyıcam sanırım bir kaç yorum gereksiz diyor. Herşey çok pahalı zaten gereksiz para vermek istemiyorum
Funday35 pusatmom35 İnce bir minder oluyor destek için ama bebeğin beli çok iki büklüm kalıyor o yüzden ben hem puset minderi hem büyük arabanın içine yaptırdım haklısınız fiyatlar biraz pahalı kimine göre gerekli kimine göre gereksiz 😌 Siz bilirsiniz en iyisini 🙂
biranneadayiyim Bryunetka bunu nerden ve ne kadara aldınız çok güzelmis böyle bir şey arıyorum . Yardımcı olur musunuz
pusatmom35 Bryunetka yok estağfurullah. İşte bu attığınız örtülü minder trendyolda 100 tl şuan. Sanırım almıyıcam ince bir minder yada müslin örtü bile yeterli. Çok teşekkür ederim fotoğraf için ☺️
pusatmom35 Zeynep0806 Bende sert olur mu diye düşündüm ama bilmiyorum. Müslin örtü yada ince bir minder alıcam sanırım ucuzlukcular da oluyor ya. Onlar daha uygun 20-30 tl gibi fiyatlari var