Fatmaerdurmus bak benım de rahmim ters ve perde var bırde rahım yetmezliğim var 23haftalık ikizlerime erken doğum yaptım sezeryan ama cok yasamadılar kaybettim Bi tane de düşük yaptım ardına suan geri gebe kaldım ama zaman bıze ne vericek ne yaşatcak bılemiyorım rısklıyım hiç cocugum yok 3senelik evliyim bende Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah geciktiriyorsa vardır Bı bildiği bende cok olmadı yarın ikizlerime doğum yapalı 6 ay oluyor 26.ve29unda da bebeklerimi kaybedeli 6ay olucak zor gunler gecirdi geciriyorum da ama asla pes etmedim sende etme kuzum bütün gebelik isteyenler asla pes etmesin cevremde 5sene cocugu olmamış Bi ablam var tesadufen hastaneye Baska bısey için gitti öyle öğrendi Rabbim ummadımız anda mutlu etsin inşallah