Fatmaerdurmus Yaşım 27 dedim tetradox diye bı hap verdi bir hafta kullan sonra 15 gün sonra gel bana rahimden bakicam bı gelişme varmı diye dedi
Fatmaerdurmus Ve ilacı kullandım regl günüm bir hafta gecikti test yaptım ama negatif çıktı 😞adet gelmedi şimdi bekliyorum bı üç ,beş gün daha beklicem bakalım
Tugbadmr Fatmaerdurmus evet tüp bebekle kesin olur inşallah ama kür ile değişeceğinizi sanmıyorum öylesi bir durumda zaman kaybetmeyin bence kürle filan sonuçta bir kis değil bir hormon bozukluğu değil yani vücutta sonradan olmuş bir şey değil durumunuz varsa direkt tüp bebek yapın sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah çabucak 🙏☺️
Fatma0090 Fatmaerdurmus bak benım de rahmim ters ve perde var bırde rahım yetmezliğim var 23haftalık ikizlerime erken doğum yaptım sezeryan ama cok yasamadılar kaybettim Bi tane de düşük yaptım ardına suan geri gebe kaldım ama zaman bıze ne vericek ne yaşatcak bılemiyorım rısklıyım hiç cocugum yok 3senelik evliyim bende Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah geciktiriyorsa vardır Bı bildiği bende cok olmadı yarın ikizlerime doğum yapalı 6 ay oluyor 26.ve29unda da bebeklerimi kaybedeli 6ay olucak zor gunler gecirdi geciriyorum da ama asla pes etmedim sende etme kuzum bütün gebelik isteyenler asla pes etmesin cevremde 5sene cocugu olmamış Bi ablam var tesadufen hastaneye Baska bısey için gitti öyle öğrendi Rabbim ummadımız anda mutlu etsin inşallah
Fatmaerdurmus Canım benim kıyamam ya neler yaşamısın Allah en büyük acı evlat acısı Rabbim kimseye yaşatmasın Allah yar ve yardımcın olsun .Pes etmicem ,etmicez elbet olacak . Güneşin sözü var bi gün bizimde üstümüze doğacak.😘🌺🤲
Haticeask Fatmaerdurmus Bende 1,5 yıl sonra hamile kaldım çikolata kistim var ve rahmim kalp şeklinde gebeliğim biraz zorlu geçiyor böyle olacağını eğer doktorlar önceden söyleseydi ameliyat olurdum bence biran önce ameliyat olup hamile kalmak için sağlıklı beslenin ve kafaya takmayı bırakın bence gerçekten bunlar önemli
Cennetkusuannesii Fatmaerdurmus Bekine bardak çektir bi yılın sonunda onun vesilesiyle hamile kalmıştım