Fatmaerdurmus dedigim gibi 1.5 yıldır olmadi benimde ,ama gitmediğim doktor yaptirmadigim test kalmadı, smear,rahim testi vs… baktık sorun yok ama olmuyor da ,çareyi eskilerde aradım. Memlekete gittim halam bu islerden anlıyor, babaannem eski ebeymis ondan öğrenmiş. Bacagimdan halatla bağladı çatıdaki çengel asti ,agri sizi hiçbir şey olmuyor ,maksat rahim yerine gelsin diye bunu yapmak gerekiyormuş, 3 dk falan sürdü, sonra indirdi yattim sirt ustu ,rahmi ovalaadi dua falan ederek ,zaten halama gittiğim zaman da yeni adetim bitmişti yikanmistim. Yumurtlamaa dönemine girecektim zaten o ay hamile kaldim