caganin_annesi Yenilerde rapor parası alan var mı hanımlar ne kadar yattı acaba? Zam geldi diyorlar merek ettim üç sene önce ablam 8 bin lira almıştı şimdi 12 gibi rakamlar gördüm internette.
[silindi] caganin_annesi Rapor parası aldınız maaşa göre değişkenlik göstermektedir, bulabilirsem size atayım hesaplama nasıl yapılıyor diye
Mavi26 caganin_annesi nedir bu acaba tam olarak? Devlet memurları yararlanabiliyor mu? Şartları nedir?
Nurcanatila6 caganin_annesi maaşa göre yatıyor canım ben toplu şekilde değil de her ay düzenli olarak aldım hemen hemen 20 bin lira kadar
SiibeLLa bende alacam doğumdan sonra. herkesin maaşına göre yatıyor diye biliyorum. askari ücretle çalışanla,bir memurun alacağı para aynı değildir sanırım.siz son 3 ayki maaşınızdan hesap yapabilirsinz
Zatmy SiibeLLa o değişti canım eskiden son 3 aydı şimdi son 12 aya göre hesaplanıyor alo 170 den o şekilde bilgi verdiler bana sizde istersenenşz bütün detaylı bilgiyi aktarıyorlar ❤️
caganin_annesi SiibeLLa evet ama ben ücretli öğretmenim değişiyor her ay maaşım ne kadar derse girdiysem o kadar alıyorum. Yakınlarda alan var mı diye merak ettim.
Derya_kalyon SiibeLLa son 3 ay değilmiş canım o bende öyle biliyordum ama 170 hattını aradım son 12 ayın ortalamasıyla yatıyormuş maalesef😔
caganin_annesi [silindi] benim maaş kesin belli değil işte bir ay üç alıyorum bir ay bir 😂 kaç saat derse girdiğime bağlı oluyor.
Bebegim0101 Keziban32- merhaba memurlar dogum ucreti almiyorlar cunku zaten maaslari iznlide olsa yatiyor😉ama ozelde calisanlar bu parayi toplu aliyor
caganin_annesi Mavi26 devlet memurları yararlanır . Çalışan kadınlara yönelik yatırılan para. Son bir yılda 90 gün priminiz yatırılması gerekiyor.
Extreme34 caganin_annesi ben de ücretli öğretmenim 31 hafta olduk bugün.32 de çalisamaz raporu vericem erken doğum riskinden ötürü 10 gündür de raporluyum.Ben de merak ediyorum biz ne alırız acaba?Birde erken doğumda alabiliyor muyuz ki?
Lulikli caganin_annesi canım devlet memurları bu parayı alamıyor. Sigortalı işçi raporlu olduğu süre boyunca maaş alamayıp madur olduğu için sgk tarafından doğum kaynaklı madur olmasın diye yapılan bi uygulama. Devlet memurları rapor süresi boyunca maaşlarını alıyor devlet onlara neden bidaha para versin ki
caganin_annesi [silindi] ücretli öğretmenim devlette ama saatlik ücretle çalıştığımız için bir ayda kaç saat çalışmışsak o kadar ücret alıyoruz. Saatlik ücretimiz 27 lira bir ay 72 saat çalışmışsam bir ay 47 saat çalışmış olabiliyorum bize bağlı değil saatler.
Kadriye11 Benim gibi markette çalışan var mıı doğum iznine kaçıncı ayda ayrılacağımız hakkında bilgisi olan🥰
caganin_annesi Kadriye11 32. Haftaya kadar çalışabilirsiniz sonrası size ve doktorun iznine bağlı ben 37. Haftaya kadar çalışacağım.
Derya_kalyon Kadriye11 ben marketteyim 32 haftada ayrılabiliyorsun isteğe bağlı ama çalışmak istersen doktordan çalışabilir raporu alıp 37 haftaya kadar çalışabilirsin
Sedaaa95 caganin_annesi şartları nedir tam bilmiyorum da doğumdan önce 3 ay sigortalı çalışmak mı sadece
caganin_annesi Sedaaa95 doğumdan önceki bir yıl toplam 90 gün sigorta olması gerekiyor doğum rapor ücreti yazin Google her şeyi anlatıyor