2bebe1gebe randevu bulamama sebepleri doktordan bağımsız yalnız. Nüfus yoğunluğuna yetişemiyorlar çünkü artık, birçoğu istifa etmek zorunda kaldı yasadiklari travmalardan dolayı. Randevu almaya çalışan sadece sen değilsin dünyanın merkezindeyiz algısından bi çıkın lütfen. Sistem önce asm ye yonlendirmeli hastaları orada gerekli müdahale yapılmalı gerekli görüldüğünde branş uzmanına yonlendirmeli ancak bu sistem işlemiyor. Midem bulandı diyen gastroenterolojiden randevu alıyor bu bilgisizce ve cahilce randevu almalar yüzünden gerçekten ihtiyacı olan randevuyu bulamıyor. Doktor ne yapsın günde 60 hastaya bakıyor adam muayene suresi 3 dakikaya inmiş durumda. Uzaktan zoom üzerinden mi muayene etsin. Grev sendikanın en doğal hakkıdır sonuna kadar uygulanmalıdır uzun bir süre acil, doğum ve ameliyat dışında hiçbir yer çalışmamalıdır