Grev yapmazlarsa zaten yakında doktor bulamayacağız , hemşire ebe bulamayacağız , devlette kötü şartlardalar, özel zaten devletten beter sömürme durumunda. En değerli meslekler , yıllarca emek veriyorlar sonrası bu olmamalı, beddua edenler zaten bu grevin sorumlusu alkışlamalarını beklemiyorum. Azımsanmayacak kadar büyük bir çoğunluk sağlık çalışanlarına saygı duyuyor 💞 iyi ki varsınız, çoğalarak var olun 💕