vesilece keşke bizde de öyle olsaydı dediğim gibi aslında muayene olamamak da dert değil 3 gün sonra yine giderim ama ilk gebeliğim insan endişeleniyor doğru düzgün muhatap da bulamayınca üstelik ben gittim grev var diyen de yok doktorumu soruyorum yok dedi geçen hafta farklı doktora muayene olmuştum kontrol sürem geçmedi dedim ona sıra verin o da yok dedi o zaman kim varsa ona verin son haftamdayım doğum için geldim ben normal muayene değil dedim öyle dedikten sonra tenezzül edip grevden ötürü hiç bir doktorun bakmadığını söylediler. Doğumhaneye gittik burda doğum için gelenlere bakıyoruz aciliyet olmayana bakmıyoruz deyip göndermeye çalıştılar. Acile gideyim diyorum bakmazlar diyor kanama vs olmadıkça. Eşim biraz sert çıktı son haftadayız bi sıkıntı olsa kim alacak sorumluluğu can bu sonuçta falan diye. Ya dedim gecikiyorsam bebeğim dışkısını yese kaybetsek nasıl göze alacaksınız bakılmıyor deyip gönderiyorsunuz diye. Sonrasında doktorumun adını aldılar arayıp görüştüler mi ne olduysa ondan sonra adam akıllı bilgi alabildim 41 e kadar bekleniyor zaten sıkıntı değil şuan haftan geçmemiş suyun kanaman gelirse mutlaka gel hareket takibi yap hareket etmezse mutlaka gel onun dışında Perşembe kendi doktoruna mutlaka gel şuan bir gecikme söz konusu değil diye insani bir açıklama alarak eve gelebildik sonunda. Dedim yani sorun çıkaracak insanlar değiliz ilk gebeliğim endişeliyim yani düzgünce bilgi verilince rahatlayıp döndük ama stres oldum ister istemez hala baş ağrım geçmedi. Doktorlara yapılan tavra kesinlikle karşıyım ama işte hastaları da bi şekilde mağdur etmemek gerekiyor