Bende fitil olarak kullanıyoeum ama bilriğin fitil gibi değil bendeki tablet gibi kuru sizdekide öylemi ? Bendede düşük riski vardı kanama alanı birde günde 3 kez vajinadan koyuyordum şimdi günde 1 kere birde ben haftada 2 kere iynede kullanıyorum progestan kaşınma akıntı oluyordu bendede doktorum arkadqn koymamı önerdi şimri geceleri arkadan koyuyorum bu arada 7 hafta 5 günlüğüz 🙏🏻😊