Kızlar 16+1 günlüğüz. 13+2 den beridir kullanıyorum bebeğin eşi aşağıda dendi, yukarı çıktı ama ben yine de kullanıyorum. Son zamanlarda vajinamın içinde şişlik hissediyorum ve fitili ittire kaktıra zorlanarak takıyorum. Canım yandı farkettim sabah kalktığımda pembe kırmızı bir leke ile karşılaştım, tahriş mi ettim kendimi mi zorladım bilmiyorum, doktor kontrolümde kesede kanama alanım tehlikem vs. yok. Bırakmalı mıyım vajina biraz düzelene kadar ?