ezgikd ben şuan 25+0 haftamdayım 23. Haftaya kadar Özel Jimer hastanesi Nuray hanıma gittim çok memnundum ama maalesef şartlar şehir hastanesine gitmeye zorladı beni 😕 oradaki doktorları da elimden geldiğince araştırdım ve Mustafa Altundağa gitmeye başladım çokk memnun kaldım. Özele de gitmiş biri olarak söylüyorum Mustafa beyin ilgisi özelden hiç bir farkı yok sağolsun iyi ki ona gitmişim inşallah bundan sonrada onda devam etmeyi düşünüyorum. Belki yazdıklarım sizede yardımcı olur ☺️🌸