Sema97 ben özel doruk hastahanesi tuğrul türkere gidiyordum alanında çok iyi kanser hastasıydım sayesinde ayaktayım çok ilgili bi doktor. neden kadın doktor istediğinizi anlmadım vücudunuzu görmüyor ki muayne etmiyor tahliller istiyor tahlilleri götürüyorsun sadece