Arzz yaaa canım doktorum 🤍 ben de Neşe hanıma gidiyorum. O kadar pozitif bir insan ki konuşurken gözlerinin içi gülüyor mesleğini aşkla yapıyor resmen😍 ilk gittiğimde ben sorularımı not almıştım ama sormama bile gerek kalmadı ben sormadan her şeyi kendisi açıkladı. Bir tanıdığım geçenlerde onda ağrısız normal doğum yaptı bana dediği şey çok güzel bir doğum seni bekliyor hiç korkma, neşe hanım çok profesyonel ve çok güzel rahatlatıyor , beni çok mutlu etti. Zaten size öyle bir bakışı var ki gözleriyle o an tüm kaygınız gidiyor🧡🤩 maşallah diyeyim nazar değmesin kadına 🙏