Gzm23 Mylove canım bende 35 oldum muyane devlet oldu kesinlikle bir sürü ihmale geldim bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi üsütne düşmedi şimdi ise bir arkadaşımın vasıtası ile özele gideceğim devlet muyane konusunda ilgisz gerçekten
Gzm23 Rengarenkk evet sarıyer etfale gititm bir kere perinatolojiye bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi üzerine düşmedi istersen deyince kullnmadım bende keşke üsütne düşseydi şu an 35 haftalığım çok korkuyorum buradaki bazı arkadaşların kendi doktorları da 21 haftadan sonra etkisi yok demiş kullnma demişler
Rengarenkk Gzm23 bende detaylıya oraya gitmiştim. Alev hanım vardı o yapmıştı. Bendede çift taraflı direnç çıktı. Benden sonra giden arkadaşıma da aynı şeyi söylemişler 😬 hastanenin uğursuzluğu heralde😵
Gzm23 ikizannesi17 devlette 35.haftaya kadar geldim şu an bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir doktor istersen coraspirin kullanabilirsin dedi üzerine düşmedi istersen deyince kullnmadım keşke kullansaydım doktor da keşke kullan kesin deseydi senln hastanen çok iyiymiş gerçekten ama benimle genelde asistanlar ilgilendi genelde hatta birisi azarladı bile riskim vsr çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok özelde çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se
Gzm23 asel35ece yok canım devlette çok ihmal edildim asistanlar ilgilendi genelde hatta birisi azarladı 35 haftalığım riskim var şimdi çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi dedi özlede doktor bugün gitmeyi düşünüyorum nasipse
asel35ece Gzm23 öyleyse hiç ihmal etme sağlık her şeyden önemli evet şuan her şey ateş pahası ama senden ya da bebeğinden de önemli değil Allahım vakitlice sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Gzm23 Zeyzen valla devlet ilgisizdi bsna karşı asistanlar ilgilendi genelde hatta birisi azarladı aynı doktora hiç randevu bulamıyorum devlet çok yıprattı bu süreç beni şu an 35 haftalığım riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi kesin demedi üzerine düşmedi bfnde kullanmadım keşke kullansaydım ama maalesef doktor öyle deyince bende önemsemedim çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se özlede doktor
Zeyzen Gzm23 bu durum devlet ya da özelden çok doktora göre değişiyor heleki böyle riskli bi durum varsa Kesinlikle memnun kaldığınız doktora gitmelisiniz inşallah bi sıkıntı olmaz da gelişimini tamamlamış bir şekilde zamanında gelir kuzu
Gzm23 Bebegimmm_1234 ayhen o konuda çok iyi bende 35.haftaya kadar devlete gittim asistanlar ilgilendi genelde hatta birisi azarladı şu an 35 haftalığım riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir doktor ona rağmen kan sulandırıcı istersen kullan dedi kesin demedi aşırı sinir oldum özel olsaydı daha ilgili olrdu çok üzgünüm kaç gündür bir tane arkadaşım vsr ona anlattım dedi üzülme özelde benlm doktorum var ona git inşallah önce Allhın sonra onun yardımıyla bebeğini sağ salim kucağına alırsın dedi o da 34 haftalık doğum yapmış rahatladım dedi dedim en azından haftam iyi diye
Gzm23 Cicek87 canım bfnde çok sorunlar yaşadım asistanlar ilgilendi genelde hatta birisi azarladı bile şu an 35 haftalığım riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi kesin demedi bfnde bana bırakınca üzerine düşmeyince kullanmadım ama ilgili bir doktor olsa bunu kullnman Gerekiyor demesi lazımdı şu an çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se özlede çok para ama ne yapcam bilmiyorum rabbim yardımcımız olsun
Gzm23 S_C1006 istanbul canım valla paranın canı çıksın özele gitmek en iyisi düzgün tek doktor oluyor birde istediğin zaman kafan daki soruları arayıp söylüyorsun devlet de 35.haftaya kadar gittim yıprandım şu an riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi üzerine düşmedi istersen deyince kullnmadım keşke kullansaydım doktor da keşke kullan kesin deseydi özel olsa mutlaka kullan bak ihmal etme derdi çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se se özlede bakalım ne diyecek riske atmayalım falan derse en azından haftam iyi
Gzm23 nazosss tabi canım en iyisi gerçekten istediğin zaman kafan daki soruları arayıp söylüyorsun devlet de 35.haftaya kadar gittim yıprandım şu an riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi kesin demedi bfnde üzerine düşmedi istersen deyince kullnmadım keşke kullansaydım hatta keşke özele gitdeydim madem risk var istersen kullan ne dmeek yaa çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se özlede çok para ama ne yapcam bebeğim risk altında allhtan haftam iyi doktor alalım dese de çok sorun olmaz tabi hiç istemiyorum erken doğsun ama bakalım doktorla konuşcam bugün ne kadar idare edebiliriz diye
Gzm23 Asiyearslan bfnde çok çok ilgisz kaldım azar yedim yıprandım şimdi 35 haftalık riskli bir hamileyim ihmale geldim resmen çok üzülüyorum bir arkadaşım var 34 haftalık doğum yapmış dedi üzülme benlm doktoruma git çok iyi bugün gitmeyi düşünüyorum nasip se özlede allhtan haftam iyi doktor alalım dese de sorun olmaz ama inşallah bir kaç hafta daha dayanır doktorla konuşcam bakalım ne diyor valla sağlıklı olsun da erken doğum geç doğum önemli değil
Asiyearslan Gzm23 doktorlar sever ihmal etmeyi , insllah güzel doktorla karşılaşırsın 🙏Allah hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gzm23 asel35ece evet canım çok haklısın gerçekten bebeğimin sağlığından önemli değil paranın canı cehenneme
Cicek87 allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın🤲 Doktorlar yine 2 gün grevde.bu istediklerini alamamakta onları gerginleştiriyor,hınçlarını hastalardan çıkartıyorlar.kime denk geldiysem sağolsunlar stres topu gibi oynadılar benle😀😀
Gzm23 Cicek87 ayyy valla benimle de hep bir azar ama Ben riskliyim 35 haftalığım en son psikolojim o kadar alt üst oldu ki dedim bebeği alın küveze koyun azarda bıktım usandım çünkü neyse bir tane arkadaşım vsr ona anlattım dedi üzülme özelde benlm doktorum var ona git artık özele gideceğim son zamanlarımı bebeğime bir şey olmadan geçirmek istiyorum
EsengulC Gzm23 bence özeller çok daha iyi her konuda doktorların ilgisi doğumhaneleri ayrıca en önemlisi cihazları. Ben devlete gittiğimde doktor cinsiyeti yanlış söledi sonra ben düzelttm he bi daha bakayım dedi benim gittiğim hastane ile de alakalı olabilir tabi ama cihazlar eski doktorlar hemşireler sekreterler bıkkın onlar da haklı oldukları konular var elbette ama bu bizim hastaların suçu değil özellikle hamilelere daha iyi tolerasnlı davranmaları gerek.. tabi ki imkan dahilinde bütün bunlar ben gidiyorum özele zorlanıyorum ama b.şeklde idare ediyoruz
Gzm23 EsengulC ayhen canım o kadar güxel anlatmışsın ki gerçekten çok doğru yaa Ben Ellerinde mahvoldum psikolojim alt üst oldu azarlayan ilgisz davranan şu 35 haftalığım riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir sürekli takip yapamıyorum randevu bulmak zor özele gideceğim yarın dişimi sıkarım ne yapayım Yaa artık insan gibi bir ilgi istiyorum
Gzm23 Rengarenkk Aaaa ciddi misin ilaç kullanıyor musun doktor ne dedi bana istersen kullan dedi istersen deyince kullnmadım hala devam ediyor sorun bsna da alev hanım yaptı gerçekten uğursuzluk
Anamurlu Ben de kararsızım İzmir’de yaşayan var mı hangi doktora gidiyorlar şu an Can Hastanesi’ne gidiyorum doktorum çok iyi ama hastane pahalı çiğli devlete giden var mı
Rengarenkk Gzm23 bebe aspirini verdi kendi doktorum. Ne kadar işe yarıyordur bilmiyorum. Şimdilik haftası ile uyumlu gidiyor bakalım son haftalar nasıl olacak