Bkt1262 36 haftalık iken mi yaptın doğumu cnm valla devlet felaket tellalı valla sana yaptıkları muamele Kabul edilemez bir şey valla 28.haftaya kadar gitmşsin o kadar iyi yapmışsın ki hayatın da verdiğin en doğru karar bfnde Ben 35 haftalığım devlette öldüm psikolojikmen çöktüm riskim var bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi ilaca gelince de istersen kullan dedi bfnde bilmediğimbir ilaç istersen deyince kullnmadım neyse ağlıyordum kaç gündür arkadaşımın arkadaşı da üzülme dedi Ben 34 haftalık doğum yaptım dedi doktorum aşırı iyiydi neyse bugün gittim o kadar iyi bir doktor ki dedi o ilacı kullanıp hala düzelmeyenler var dedi üzülme dedi yakından takip edeceğiz zaten sorun olursa mğdhale ederiz dedi haftaya kontrole çağırdı içim rahat evime geldim rabbim kötü insanlardan bizi uzak tutsun 🙏🙏🙏