ben antalyada yaşıyorum.16 haftalık 3.gebeliğim.bu 16 haftada devlette öyle sıkıntılar yaşadım kiiii 🥺🥺 sanırım şikayet etmediğim doktor kalmadı.allah önce iyi insanlarla karşılaştırsın,allahtan korkan,merhameti olanlarla.özeli devleti yok bu işin aslında,ama parayı verende düdüğü çalar misali oluyor.en son özele gittim elbette ki memnun ayrıldım.hadi her ay öle böle kontrole gittik diyelim.doğum ateş pahası.mecbur devlette olcak.offf offf dertlendim yineeeee