Ben de içiyordum daimi içici olmasamda gunde bi kaç tane keyif amaçlı yemekten sonra eşimle fln. Hamile olduğumda psikolojik olarak bazı anlarda zorlandım ve bir tane içtim sonra başka bir gün bir tane daha o sırada bebegin çok minik olduğunu düşündüğüm için sanırım önemsemedim. Fakat sonra burda birsey okudum. Hamile bi bayanın doktor muayenesinde doktorun ultrasonda bebek sigara icildiginde nasıl tepki verdiğini göstermek için sigara içmesini söylemiş ve bebek yüzünü eksitmis suratını burusturmus dumandan etkilenmiş. Onu okuduğum an ağzıma sürmedim bida. Minik kızıma kendi keyfim icin işkence edemem diye düşündüm. Insallah siz de bırakırsınız inanın çok zor değil. Bebeklerimizden önemli değil. Iceceginiz zaman bunu aklınıza getirin ben hep öyle yaptım 🙂