8 yıldır kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince bir hafta içinde bıraktım çok şükür ve kendime bebeğime söz verdim asla içmicem diye. Bende sizin gibi burda post açmıştım ve bir annenin yorumu beni çok etkiledi. Bana demişti ki düşün bebeğin doğdu beşiğinde yatıyor birisi sigarayı bebeğin yüzüne yüzüne üflüyor. Ne düşünürsün delirmez misin dedi? Sen şimdi aynısını bebeğine yapıyorsun dedi. Ben bu yoruma çok üzüldüm ve bıraktım Rabbim yardımcın olsun zor biliyorum ama bebeğin için yapabilirsin🌺