Smyye1B ya canım benim kim bilir ne kadar korkmuşsundur. Aynı durum alikahyadaki kadın doğumda bir arkadaşımın da başına gelmiş. Oda semih beye gitti ve sağlıklı bir bebeği oldugunu öğrendi. Çok şükür seninde bebişte bir sıkıntı yok. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bende kesin karar verdim artık semih beye gideceğim