biranneadayiyim kuzum şimdi söyle anlatiyim ben biz ilk ogrendigimizde ozele gittik sacma sapan bi doktora almisim randevu testim pozitif dedim kan aldı sonra ulturasyona aldı 10 saniye felan bakti bebekte kesede gozukmuyo dedi ama kanım 1669 cikmisti herkes bos gebelikmi felan dediler korkuttular beni 2 gun sonra yine gel dedi o doktora gitmedim baska bir ozel hastanede cok iyi bi doktora gittim 4 +4 ken hem keseyi hemde bebeği gördük 7+3 de kalp atisini dinledik şuan 19 +2 olduk allahım isteyen herkese nasip eylesin bu sürede gittigin doktorda çok onemli ozele gidip dunya para yatirdigim halde bebekte kesede gozukmuyor diyip beni strese soktu