Kızlar ben ay sonuna randevu aldım doktordan o zamana kadar 8 haftalık olucam şuana kadar da hiç doktora görünmedim acaba geç kalmış olabilir miyim erkene çeksem mi ki bilemedim 8 haftaya kadar doktorun başlattığı bi ilaç falan oluyor mu ki fikirlerinizi alabilir miyim