HaticeKarabatak kesinlikle katılıyorum. Doğuma 34 günüm kaldı. Korkmuyorum , belki de biraz daha zamanım var diye korkmuyorum belkide kendimi korkutmak istemiyorum o yüzden hiçte düşünmüyorum. Örneğiniz gerçekten çok hoş olmuş epilasyon şçin ne hikayeler duydum dedim çok beter bişey heralde bi gittim hiçç bişey yokmuş iğne ısırığı gibi. Eşim gitti benden sonra nerdeyse çığlık atıcak. Dedim kesinlikle herkesin ağrı anlayışı farklı. Allah kadına onun gücünü verdiği için bence doğumu kadınlar yapıyo buda benim nacizane fikrim ve şunuda düğünüyorum yapan nasıl yapıyo? Evet tabiki canımız yanıcak ama biyere vurunca bile acımıyomu ? Öldüm bittimlik olcağını sanmıyorum sananlarıda görmemezlikten geliyorum.