HaticeKarabatak ben normal dogum yapmak istemiyorum sezeryan olcak ama korktugum sey , ya belden igne yapildiktan sonra karnim kesilirken aciyi hissedersem tam uyusmamis olursam die. Ben anestezi okudum ve hastanede calistim ama terzi kendi sokugunu dikemio, bi kac tane hastamiz oyle oldu igneden sonra hissediorm ddi, ondan yani korku var icimde