Demmo bence hiçç korkma zor olan 9 aylık kısmı önemli olan bunun sonuna gelmek 9 ay boyunca çekilen acılar daha beter insanlar çok abartıyor ben kadına diyorum ki annelik zor gerçekten hemen atlıyor daha iyi günlerin ya nolcak ne olabilir alt tarafı çocuk bakıcaksın ya ben 2 kardeşimi büyüttüm hasta oldukları zamanlrın dışında zor olan birşey görmedim hatırlamıyorum abartı sadece