EmellllAk inşallah görürsün canım dualarım senlnle bende 35 haftalık olacağım yarın benlm de bebeğe giden iki damar da da çentik ve direnç artışı var doktor bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen kan sulandırıcı kullanabilirsin dedi kesin demedi bfnde kullanmadım keşke kullansaydım inşallah bebeğim kilo alır inşallah erken doğum olmaz özelde bir tanıdığımın doktoru vardı ona gideceğim soracağım ona ilaç kullanmadım bir sorun olmuş mu Yada olur mu diye doktor riske atmamak için sezeryan ol derse haftam iyi allhtan ama gönül ister ki daha uzun kalsın içeride 🙏🙏🙏😔😔😔