Merhaba benim ilk gebeliginde 24 +5 le erken dogun hikayem var servikal yetmezlik dendi suan bebegim yasamiyo. Bu gebeligimde oblem amacli herhangi bir kisalma acilma yokken dimis atildi 14+3 de suan 17+2 yim daha yeni ben mecburi sezeryan olcagim jcin dogumda alincak dikisim..