_akalin3 26.haftamda serklaj oldum ben de. Normal muayeneye gittiğimizde karnın çok sert böyle olmaması lazım diye alttan muayene etti doktor. Rahim ağzı boyutu 2.5cm çıktı. Normalde daha erken haftalarda yapılıyor diye okudum ben hep çok yaptırmak istemedim açıkçası ama sonradan pişman olmayım diye yaptırdık. İğneler ilaçlar dinlenmeyle devam. Şu an 30+5 35.haftanda dikişleri çıkarıcaz ondan sonra ister gez ister doğur diyor doktorum:) aynı işlemi yaptıran bi arkadaşım daha var dikişleri alındıktan sonra 39.haftalarında normal doğum yaptı ve dikişleri aldırırken narkozsuz normal muayene ettiği sırada çıkarmış saniyelik bi işlem demişti