Eda272780 Allah’ım binlerce şükür olsun Rabbime 20 Kasım gibi dedi doktor inşallah o günleri de görürüz 🤲
OksijenliSu Nuurrrrrr Benim 16 aylık olacak canım. 🙄 Yani seninki tam 2 yaş sendromuna denk gelmiş. İnşallah kolaylıkla büyütürüz.
OksijenliSu Mom545441 Ohh maşallah. Ne güzel. 🙈😍 Amin inşallah canım. Allah tüm isteyen herkese bebek nasip etsin. 🍀
Aslan02 Ceydassss yeni mi 8 hafta oldunuz ☺️ Biz simdi 13 haftalık oluyoruz😍 SAT Göre hesaplayabilirsiniz
OksijenliSu Dryunl Canım ben şuan 10+5′im. 😊😊 Hesaplama yapınca öyle çıkıyor. Oğlum mesela 38+6 da doğdu.
benito Ceydassss kasım ortalarına doğru olabilir. Benim 10+1 bugün ve tahmini doğum 9 kasım görünüyormuş. + - 15 gün oynayabiliyormuş doğum tarihleri
Sezencgn Bizde 10 haftalığız 9 Kasım dediler doğum için 🥰 2 ciye hamileyim 2 hafta sonra 2 trimistermiz var
benito Sezencgn aynı tarihlerdeyiz demek 🤗 10+1 olduk bugün. İki hafta sonra ikili tarama testimiz var
Huzurrr_13 OksijenliSu 10+2 Kasım 8 gibi olur demişti doktorum ❤️🥰sağlıcakla alalım miniklerimizi kucağımıza 🙏🏻❤️