OksijenliSu Kubrasimsek58 Oohh maşallah. 🙈😁 Kasım bebekleri çoğaldıkça çoğalıyor. Sağlıkla gelsin minik 🍀
OksijenliSu Yagmurrr_ Hahah ayyy buraya yazmışsın görmedim bak. 😅 Aynısını diyorum. Gazdır o gaaaazzz.
Dryunl Hanımlar acil cevap verirseniz çok sevinirim hafif sarımtrak lekelenme oluyor normalmi yaşayan varmı
Aslan02 Evremmerve19 evet🫢aman bosver diyorum kendi kendime bazen. Karnımda olması hpsuma gidiyo😍 su an 13 olduk biz🧿🤲🏻