Bugün kontrolüm vardı, bebeğimin tam haftasını öğrenebildim 7+5 olmuş 😊 uygulamaya göre de 8+0′dı, iki günlük bi oynama var sadece ama gelişimi haftasıyla uyumluymuş. Kalbini de duyduk gümbür gümbürdü maşallah yavruma🥰 ilk kontrolüm 14 gün önceydi. O zamanlar bir noktaydı, şimdi öyle güzel büyümüş ki el kol tomurcukları bile belli oluyor 🥰 haribonun ayıcıklı jelibonları gibi tipide boyuda ☺ allahım nasıl bir mucize taşıyoruz içimizde, ben anne olacağımı bugün o kalp atışlarını duyunca tam anlamıyla idrak edebildim. İnşallah sağlıkla kucağıma/kucağımıza alacağımız günler de gelir kızlar 👼🙏🏻