hulyaca 5+1′iz. 24 Kasım görünüyor bizim de. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
ecebalci1204 hulyaca Bana da doktorum 24 Kasım dedi aynı günlerde olcak sanırım☺️🐣 Kalp atışı duydunuz mu bizim haftaya randevumuz var heycandan ölçek gibiyim 🥲
Ezgi_hsyn OksijenliSu galiba kasımın son günleri bende 26 Kasım 4+6 dan selam herkese yaz uzun nasıl geçecek bakalım 😍🐣
heartnurse Hicran-01 prilam öneririm ben de senin gibiydim 7+5im 3 haftadır neler çektim prilam içtim içeli rahat ettim
heartnurse 5 kasım diye hesaplıyor nette bakalım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ilk gebeliğim 26dan gün aldım erken diyorlar yaşım için çok moralimi bozuyorlar
beyzagl44 heartnurse bizde seninle aynı gidiyoruz. kalp atışını dinledin mi? bize doktor var dedi ama dinletmedi 7. haftada.
benito ebrue ben de 7+2′yim. el ve ayak üşümesi bende de var. Kansızlığım falan da yok ama neden oluyor hiç anlamıyorum
Yagmurrr_ benito bende ayni durumdan muzdaribim her gün iki kaşık pekmez tahin içiyorum ama bi sonraki randevuda doktoruma soracagim
benito Yagmurrr_ ben de soracağım doktoruma. Aynı haftadayız galiba, kalp atışını duydunuz mu acaba 😊
benito Yagmurrr_ ben de en son 12 gün önce gitmiştim. Haftaya kontrolüm var, duyarız diye düşünüyorum kalbini