Merhaba 🌸 ilk defa yazıyorum foruma hayırlısıyla :) 5+3 olarak aranıza katılıyorum, tüp bebek ilk transferimde tuttu, 7 aylık bir serüvenin sonunda mucizemizin haberini aldık, hem çok korkuyorum kötü bir şeyler olmasından hem de çok sevinip havalara uçmak istiyorum hamilelik çok hassas bir işmiş :) baş dönmesi, mide bulantısı, halsizlik var 🫠 perşembe günü randevumuz var keseyi göreceğiz umarım kalp atışını da duyarız 🙏🏼 inşallah hepimiz bebişlerimizi sağsalim kucağımıza alırız 💜