OksijenliSu son adet tarihime göre öyle. Sancım oluyor, kasıklarımda ağrım.. Akıntım çok. Test yaptım ama bozuktu. Ortası kuru kaldı yanlardan sona kadar gitti ıslandı. Daha sonra kuru kalan yer ıslandı. Hamile değilsem de bence bozuktu o test. Dokuz gün oldu bugün hastalanmayalı. Oğlumdaki gibi aynı. Sol tarafımda yanma var. Bence oraya yerleşti 😅