Miniktirtil Bende 5. Haftama yeni girdim suralara bir yerlere iliseyim 🙈 Rabbım inşallah sağlıcakla evlatlarimizi kucağımıza almayı nasip etsin🤲
OksijenliSu BsrShn6 Geç döllenme olabilir ya. Allah yardımcın olsun inşallah. Sağ salim gelsin minik. 🍀
OksijenliSu Hicran-01 Benimde ara ara oluyor kasık ağrısı ama diğerlerini ilk gebeliğimde de yaşamadım. Yaşayanların da Allah yardımcısı olsun. En kısa zamanda geçer inşallah. 🥺🤍
yineyenidenanneoluyorum7 yineyenidenanneoluyorum7 doktora sormayi unuttm ben dogum tarihiyle ilgili birsy soyledimi
Pitircikk yineyenidenanneoluyorum7 dün beta hcg yenilemek için gittiğimde acildeki doktora muayene oldum ama kese henüz görünmediği için ilaca gerek yok dedi. Lekelenme de bitti o yüzden çok üstelemedim.
benito Ben de 5+5′im 👼🥰 çarşamba günü ilk doktor randevum var. Umarım kalp atışını duyabiliriz 😇 Şu an için uyku hali, ara sıra karın ağrısı ve mide bulantısı belirtilerim var. Umarım hepimiz sağlıkla kucaklarız bebişlerimizi🙏🏻
Didikom Eminasmom amin inşallah o kadar çok istiyorum ki rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah 🙏🏻