Deletedmom627372 OksijenliSu 7 haftalığız ilk bebeğim erkek herşeyi var erkek olursa bı kaç parça bişi alicam kız olursa baya bısi alicam kıyafet bandana falan ☺️
OksijenliSu Deletedmom627372 Ayneeeenn. Benimde ilk bebeğim erkek. Bakalım cinsiyet ne olacak. Sabırsızlıkla bekliyorum. 😊🍀
Aslan02 Eboz et ve tavuk ürünleri yiyemiyorum malesef midem bulanıyo😄 bol ekşi acılı yemeye devam onun harici güzel maşAllah🌹 siz nasılsınız
Eboz Aslan02 benim karnımın içi agrıyor kasık bel agrısı oluyor çözemedim gitti gece yataga girdim mi bir haller oluyor karnıma agrıyor
Tubisss-im trakyalikizce ben kızımı 6+4 te duymuştum cnm şimdi 5+4 olduk sabırsızlıkla bekliyorum cuma randevumuz var bakalım 🥰
OksijenliSu Esra83-kilinc Hadi inşallah. Sağlıkla gelsin minik. 🍀😊 Bende mide yanması ya da bulantısı hiç yok. İlk hamilelikte de olmadı. 🥴
BsrShn6 Bende 6+4 te gittim çarşamba günü keseyi görebildik ama kese 5 hafta ile uyumlu dedi cuma bi daha gidicem 7+6 oluyor kalp atışını duyabilir myim acaba kanama da var dedi progestan vardı ne zormuş beklemek 😢
OksijenliSu BsrShn6 Geç döllenme olabilir ya. Allah yardımcın olsun inşallah. Sağ salim gelsin minik. 🍀
Hicran-01 6+3 uz. Bulantılarım başladı.kasık ağrılarım hala devam ediyor. Aşırı İştahsızlık var bende.hıcbırsey yemek istemiyorum.yiyemiyorum da.😥
OksijenliSu Hicran-01 Benimde ara ara oluyor kasık ağrısı ama diğerlerini ilk gebeliğimde de yaşamadım. Yaşayanların da Allah yardımcısı olsun. En kısa zamanda geçer inşallah. 🥺🤍