Nuurrrrrr benimki iki yaşına haziranda girecek. Bende sürekli bunu düşünüyorum. İkisine bir yetebilir miyim ? Haksızlık mı ? Hep böyle içim içimi yiyor. Ama diğeri de evladım. Vardır rabbimin bildiği. Umarık sağlıklıca kucagımıza da alırız. Her şeyin bi kolaylığı vardır. Bunda da olur inşallah 🙏