Cotanakk Elfs ben depend ile çıktım kilot hiç lazım olmadı doğum yapalı 3 gün oldu hala depend kullanıyorum çok rahat. Pişman olmazsınız.
irem-Dora Elfs ben depend Alcam bir palet, ne olur ne olmaz diye bir de çamaşır ve ped de götürürüm. Kaynanam sezaryense depend giyemezsin zor olur dedi çünkü, her ihtimali düşünüyorum artık paranoyak gibi oldum ilk gebelik olunca 😅
Elfs irem-Dora benim de ilk gebelik evet ama ben külot götürmeyeceğim ya onu götür bunu götür bitmez ki
Yigitinannesi_ irem-Dora ben sezaryen oldum çok iyi oldu bnm için depent onur bez daha kötü cırt cırt yerleri fakan en iyisi depent bence yumuşacık hemde karın kısmı
Sedaozdmr07 Ben ilk doğumumda kullanmıştım çok rahat ettim iç çamaşırı yerine hep onu giydim kullan at çok pratik oldu şuan tekrar hamileyim tekrardan aldım kesinlikle alınmalı diye düşünüyorum
Yigitinannesi_ Elfs evet cnm oluyo tabi 1 2 tane koy genede zararı olmaz kilodun nolckki ilk sezaryenden sonra hastane bez bağladı bana ama cikarttm ben onu biraz durduktan sonra bende sezaryen oldum ama depent aksine çok iyi geldi hiç dikislerimi acıtmadı 1 paket aldm 9 lu 1 hafta içinde bitti sonra zaten pede geçtim tuvalet için falan depent çok iyi indr yap oluyo obur bezle zor cırt cırt uğraşması falan
Elfs Oznurkk bencede ben de koymayacağım herkes listesine hem depend hem külot yazmış ama kimse kullanmamış herhalde ne olur ne olmaz diye eklenmiş sanırım
gbyalcin Elfs ya ben kanamam az olur pede geçerim diye almıştım ama eve gelince pede geçtim evde unuttuğum için 😂 yani alabilirsiniz çamaşırı ama dependin üzerine giymenize gerek yok 😊
gbyalcin Elfs sezaryen olduğum için baştan itibaren az az oldu ama başta normal diye gittiğim için depend de almıştım
panpancabo Elfs alez vardı aslında çıkartmıştım ama hatırlatmanız çok iyi oldu, sereyim tekrar, teşekkür ederim 😊
Elfs panpancabo siz de bana hatırlattınız ben de alez sipariş edicem benim yoktu ☺️Size de teşekkürler 🙏
Elfs 2105_iyiki ben o kadar eşya taşımak istemiyorum da depend alıcam külot almıycam öyle karar verdim. Götürenlerde kullanmamış külotu.
2105_iyiki Elfs yani deepend rahat olmazsa dikiş yerimi rahatsız eder vs diye gece pedi ile iç çamaşırını o yüzden koydum tercih meselesi fazla olsun eksik olmasn düşüncesndeym bnde 😊