Eylulannesi80 Elfs depend kesinlikle kurtarıcı doğum yapalı 23 gün oldu iyiki almışım iç çamaşırı giymenize gerek yok.
guzelbebegimmmmm Elfs normal doğum yaptım. 1 tane bile kullanmadım. Zaten hasta bezi taktırıyorlar. Eve gelince de lohusa pedi kullandım. Hatta sonrasında normal pede geçtim
2105_iyiki Elfs yani deepend rahat olmazsa dikiş yerimi rahatsız eder vs diye gece pedi ile iç çamaşırını o yüzden koydum tercih meselesi fazla olsun eksik olmasn düşüncesndeym bnde 😊
Cansugamze_ Merve180621 valla bn xl almıştım m l bulamamıştım 65 kiloyla girmiştim doğuma büyük falan da gelmedi tam oturdu dikişlerimi de sıkmadı rahat ettim
OsmanEge_12 Elfs doğum hanede ebe sardı depend bez odaya geçince normal ped kullandım öyle aşırı bi kanama olmuyor 1 haftalık taze anneyim normal doğum
derin1467 Elfs ben hem depend hem ped goturmustum hastaneye.hastanede hasta bezi verdiler onu kullandim hastanede. sezeryan dogum yaptim hastaneden cikarken de ped yeterli oldu bana oyle cok kan gelmedi cunku.dependi hic kullanmadim ben
EryaCa Elfs Canım depend yeterli oluyur ben gecelikle çıktım hastahaneden ve depend vardı tabi ki bir paketi bitirdim sonra ped kullandım
alcang Elfs ben 2 doğumumda da iç çamaşırı giymedim depend kullandım hep hatta kanamam azalana kadar evde de kullandım
Pamuguummm Elfs Ben de öneri üzerine aldım ama hastanede naylon olduğu için enfeksiyon olabilirsin kullanma dediler boşuna almış oldum. Ben sezaryen oldum o kadar fazla bir kanama olmuyor abartilan kadar,normal pedler de kullanılıyor.
egak Elfs sezeryanda depend olmuyor . hastane bezi veriyorlar hastaneden normal doğumda olur diyor Dr dependi