Hanımlar bir paket 9lu depend yeterli mi sizce peki? Ben bir paket aldım, doğum şeklim henüz belli değil ama. Suyum vs geldiğinde de evden takıp gitmeyi düşünüyorum, yolda vs tekrar gelirse diye. Doğumdan sonra da kullanırım diye depend aldım, hasta bezi gerekli olursa hastaneden temin ediliyormuş sanırım.