Aycan01 canım benim beta çok yükselmedi 9 gün gecikme ile 217 çıktı beta. Sürekli kan vermek istemedim bı jafta sonra 297 çıktı kese falan da gözükmedi o gün lekelenme şeklinde kanama oluyordu sonra çoğaldı kasik bel ağrım oluyordu bıçak saplanır gibi sonrasında beta çok artmadigi için ilaç vermediler kendilinden düştü .