Aycan01 valla canım ne desem yalan olur ben hiç anlamam bu iş nasıl ilerliyor ama sana soyle soyleyeyim ilk öğrendiğimde 3+6 ydi uygulamaya göre yani. adetim o zaman uc gün gecikmisti fakat ben kan testini 4+3 de yaptırdım adetim 7 gün gecikmis oldu. Kısacası 4+3 de yaptırdım ve kan sonucum böyle çıkmış oldu aslında bende beşinci haftanın içindeyim şu an. Sen kan testini son adet tarihine göre bebek ne kadarken yaptırdın?