Nehir-Poyraz gebeliğin ikinci donemindesin ya belki mide bulantılarin azalır ama ağrıları bilemiyorum o biraz senin yapina bağlı herkeste farklı seyrediyor bu işler ya inşallah hepsi geçer. Ben üşüyorum ya elim ayağım hep buz asla ısınmıyor sırtıma bile ürperti geliyor hep battaniyeyle geziyorum. Koku hassasiyetim arttı dolayısıyla mide bulantımda var ama öyle aman aman değil ya bi sabah bi akşam böyle hafif hafif gelip geçiyor başka bisi hissetmedim ben şu an için ilerde ne olur bilemiyorum🤦🏼♀️ sağlıcakla gelsinde ben kendimden gectim